Ve zkratce
Do našeho týmu Amazing Places hledáme zapáleného stážistu nebo stážistku na pozici Admin Support. Člověka, který se postupně naučí a pochopí fungování Amazing Places, a který bude mít interní procesy v malíčku. Bude pravou rukou našeho Customer Support Wizarda, ale vyzkouší si práci i s ostatními členy týmu. Od stážistů stejně jako od všech členů týmu očekáváme proaktivní přístup, pečlivost a schopnost vidět až za roh. U nás se budeš učit praxí. Milujeme nové nápady a máme rozjetých několik projektů najednou. Živná půda pro sbírání zkušeností. Pokud ti jde multitasking a máš rád/a pestrost, jsi náš člověk. Stáží to končit nemusí, při oboustranné spokojenosti se můžeme domluvit na Amazing pokračování.
Co si u nás vyzkoušíš
- Práci se CRM.
- Práci s naší Angie (Amazing Booking Engine) a to hned v několika úrovních:
- Angie profil kouzelného místa - budeš mít pod palcem správu fotek, správnost textu a pohlídáš překlad.
- Angie prodej - ukážeme ti cenotvorbu a budeš nám pomáhat zanášet kapacity kouzelných míst.
- Angie Channel Management - napojení kouzelného místa a pravidelná kontrola.
- Angie školení - budeš nám pomáhat s plánováním školení pro majitele kouzelných míst.
- Pravidelné updaty Angie profilu - změna obchodních, kontaktních nebo obsahových informací.
- Příprava podkladů pro propagaci v kolekci Amazing Places.
- Komunikaci s fanoušky a zákazníky.
- Jak to chodí s dárkovými vouchery - prodej, příprava a cesta za zákazníky.
- Event management a pomoc s přípravou Amazing seminářů, webinářů a akcí pro partnery, klienty a přátele Amazing Places.
- Obchodní procesy a tvorba obchodních případů. Plus se dozvíš, jak se u nás nastavují ceny služeb.
- Práci Account juniora aneb dozvíš se, jak probíhá proces onboardingu kouzelných míst a co to obnáší. Tady budeme rovněž potřebovat tvoji pomoc.
- Práci s daty a tabulkami. Bez toho by to v 21. století zkrátka nešlo. Naučíme tě se v datech orientovat, spravovat je a ukážeme ti, jak se dají efektivně využívat v praxi.
A co za to?
- Stáž je placená - částečně penězi, částečně barterem (pobyt na některém z kolekce kouzelných míst Amazing Places). Záleží na počtu odpracovaných hodin.
- Časově jsme flexibilní, možný nástup je od března 2022.
- Budeme tě potřebovat 20 - 40 hodin týdně, závisí na oboustranné domluvě. Stáž by měla trvat alespoň 3 měsíce.
- Kancelář s pracovním místem v Karlíně s neomezeným množstvím kávy a skvělých restaurací na společné obědy v okolí.
- Práce pro jeden z nejzajímavějších projektů na trhu a místo v týmu kreativních a výkonných lidí, které spojuje láska k objevování kouzelných míst nejen v Česku.
- Naučíš se za chodu a stáž ti přinese super zkušenosti z několika oborů a pozic zároveň.
- Budeš pracovat a učit se od inspirativních lidí, kteří Amazing práci věnují pořádný kus energie. A jde to vidět.
Zní to jako to, co hledáš? Napiš nám a my se s tebou rádi spojíme. V prvním kole ti zavolá Míša nebo Vašek a jestli si padnete do oka, domluvíte se rovnou i na osobní schůzce. Jestli klapne i ta, přivítáme tě do týmu a můžeme se do toho společně pustit!