Amazing Places

Cestovní ruch a ubytování Marketing Media, reklama, PR Obchod, nákup, prodej Služby
10 až 49 zaměstnanců
Jsme parta nadšenců, která ví, že to, co hledáme, máme často pod nosem. Mapujeme jedinečná kouzelná místa. Najdete v nich kvalitní služby, nádherné prostředí, tradici, styl, dobrý design i výborné jídlo. Většinu z těchto míst vybudovali jejich hrdí majitelé, kteří do své práce dávají celé své srdce. A my víme, že takové nadšení a zápal pro věc je prostě znát.

Admin Support

Ve zkratce

Do našeho týmu Amazing Places hledáme zapáleného stážistu nebo stážistku na pozici Admin Support. Člověka, který se postupně naučí a pochopí fungování Amazing Places, a který bude mít interní procesy v malíčku. Bude pravou rukou našeho Customer Support Wizarda, ale vyzkouší si práci i s ostatními členy týmu. Od stážistů stejně jako od všech členů týmu očekáváme proaktivní přístup, pečlivost a schopnost vidět až za roh. U nás se budeš učit praxí. Milujeme nové nápady a máme rozjetých několik projektů najednou. Živná půda pro sbírání zkušeností. Pokud ti jde multitasking a máš rád/a pestrost, jsi náš člověk. Stáží to končit nemusí, při oboustranné spokojenosti se můžeme domluvit na Amazing pokračování.

Co si u nás vyzkoušíš

  • Práci se CRM.
  • Práci s naší Angie (Amazing Booking Engine) a to hned v několika úrovních:
    • Angie profil kouzelného místa - budeš mít pod palcem správu fotek, správnost textu a pohlídáš překlad.
    • Angie prodej - ukážeme ti cenotvorbu a budeš nám pomáhat zanášet kapacity kouzelných míst.
    • Angie Channel Management - napojení kouzelného místa a pravidelná kontrola.
    • Angie školení - budeš nám pomáhat s plánováním školení pro majitele kouzelných míst.
    • Pravidelné updaty Angie profilu - změna obchodních, kontaktních nebo obsahových informací.
    • Příprava podkladů pro propagaci v kolekci Amazing Places.
  • Komunikaci s fanoušky a zákazníky.
  • Jak to chodí s dárkovými vouchery - prodej, příprava a cesta za zákazníky.
  • Event management a pomoc s přípravou Amazing seminářů, webinářů a akcí pro partnery, klienty a přátele Amazing Places.
  • Obchodní procesy a tvorba obchodních případů. Plus se dozvíš, jak se u nás nastavují ceny služeb.
  • Práci Account juniora aneb dozvíš se, jak probíhá proces onboardingu kouzelných míst a co to obnáší. Tady budeme rovněž potřebovat tvoji pomoc.
  • Práci s daty a tabulkami. Bez toho by to v 21. století zkrátka nešlo. Naučíme tě se v datech orientovat, spravovat je a ukážeme ti, jak se dají efektivně využívat v praxi. 

A co za to? 

  • Stáž je placená - částečně penězi, částečně barterem (pobyt na některém z kolekce kouzelných míst Amazing Places). Záleží na počtu odpracovaných hodin.
  • Časově jsme flexibilní, možný nástup je od března 2022.
  • Budeme tě potřebovat 20 - 40 hodin týdně, závisí na oboustranné domluvě. Stáž by měla trvat alespoň 3 měsíce.
  • Kancelář s pracovním místem v Karlíně s neomezeným množstvím kávy a skvělých restaurací na společné obědy v okolí. 
  • Práce pro jeden z nejzajímavějších projektů na trhu a místo v týmu kreativních a výkonných lidí, které spojuje láska k objevování kouzelných míst nejen v Česku.
  • Naučíš se za chodu a stáž ti přinese super zkušenosti z několika oborů a pozic zároveň. 
  • Budeš pracovat a učit se od inspirativních lidí, kteří Amazing práci věnují pořádný kus energie. A jde to vidět. 

Zní to jako to, co hledáš? Napiš nám a my se s tebou rádi spojíme. V prvním kole ti zavolá Míša nebo Vašek a jestli si padnete do oka, domluvíte se rovnou i na osobní schůzce. Jestli klapne i ta, přivítáme tě do týmu a můžeme se do toho společně pustit!

Těšíme se na tvoje CV a rádi Tě uvítáme v týmu Amazing Places!

Fotogalerie