Albert Česká republika, s.r.o.

Nejnovější pozice

Společnost aktuálně nenabízí žádné pozice.

Sídlo společnosti

  Radlická 520/117
Praha-Jinonice

Pobočky

  Centrála
ROK ZALOŽENÍ
1991
POČET ZAMĚSTNANCŮ
1000 a více
PRŮMĚRNÝ VĚK ZAMĚSTNANCŮ
38
  O nás

Společnost Albert vstoupila na český trh v roce 1990 jako Euronova, a.s. a v roce 1991 otevřela svůj první supermarket Mana v Jihlavě, který byl historicky vůbec prvním supermarketem v České republice.

 

V roce 1999 již provozovala hypermarkety Hypernova a supermarkety, které se přejmenovaly na Albert. V roce 2005 upevnil Albert své postavení na českém trhu převzetím 57 prodejen společnosti Julius Meinl. Aby se firma prezentovala jednotně, došlo roku 2009 ke sjednocení značky na Albert supermarket a Albert hypermarket. Dne 1. srpna 2014 byla uzavřena akvizice, kdy obchodní řetězec Albert převzal SPAR ČOS.Tímto krokem se tak stal jedním z lídrů maloobchodního trhu v České republice.

V roce 2016 se Albert sloučil se společností Delhaize Group. Ahold Delhaize působí na třech kontinentech, kde provozuje 22 zavedených důvěryhodných značek, které každý týden v 11 zemích světa obslouží více než 50 milionů zákazníků.

V současné době společnost Albert Česká republika, s.r.o. zaměstnává více než 17 500 zaměstnanců. Tímto se řadí mezi největší zaměstnavatele v zemi. Provozuje prodejny Albert po celé České republice. Řetězec Albert se v souladu se svou strategií důrazně zaměřuje na kvalitu a čerstvost potravin a na spolupráci s regionálními dodavateli. Zákazníkům rovněž nabízí širokou paletu výrobků pod vlastními značkami.

V roce 2015 získala společnost Ahold již potřetí Národní cenu kvality. V lednu 2016 se společnost již podruhé umístila na předních příčkách v žebříčku TOP Zaměstnavatelé zveřejněného Asociací studentů a absolventů a v celkovém hodnocení obsadila druhé místo, mezi širokospektrálními obchodníky se zaměřením na jídlo pak získala první pozici.

Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který od roku 2009 rozdělil přes 65 milionů korun na projekty pomáhající v sociální sféře a v oblasti zdravého životního stylu. Nadační fond Albert aktuálně spravuje například unikátní projekt Zdravá 5 zaměřený na zdravé stravování dětí.

  Naše mise

Chceme pro zákazníky vytvořit lepší místo k nákupu, pro zaměstnance lepší místo pro práci a v lokalitách, kde působíme, chceme být lepším sousedem. Naše sliby vysvětlují způsob, jak dosáhnout toho, „být lepší každý den“. Proč jsme se zaměřili právě na tyto oblasti? Považujeme za logické, že obchodník, který chce být úspěšný́, myslí nejen na zákazníky a své zaměstnance, ale také na lidi ve svém okolí

Společnost aktuálně nenabízí žádnou pozici